Veel gestelde vragen en informatie

Ik heb geen vouchercode of waarderingsgeschenk gekregen

  • Neem contact op met Mantelzorg Utrecht 030 2361740 of info@mantelzorgutrecht.nl

Mag ik meerdere geschenken kiezen?

  • Dit kan niet. Je kan maar één waarderingsgeschenk kiezen.

Ik heb een fout gemaakt en wil graag iets anders kiezen

  • Neem contact op met Mantelzorg Utrecht 030 2361740 of info@mantelzorgutrecht.nl

Wanneer krijg ik mijn voucher?

  • Binnen drie weken proberen wij de voucher naar de mantelzorger te sturen, per mail of anders per brief.

Kan ik gewoon naar de ijssalon, bioscoop, restaurant etc. als ik m’n keuze heb gemaakt?

  • Nee, je krijgt een voucher gemaild of thuisgestuurd. Met deze voucher kun je naar desbetreffende onderneming. Op de voucher staat duidelijk wat de waarde is.

Hoelang is mijn voucher geldig?

  • De voucher is geldig tot 1 maart 2025

Ik ben niet handig met de computer,  kan iemand van jullie mij helpen?

  • Kijk eerst of er iemand in je omgeving is die kan helpen. Mocht dat niet gaan dan kun je ons benaderen.

Waarom is er een beperkte keuze?

  • Wij zijn erg blij dat we ondernemers bereid hebben gevonden om hieraan mee te werken. De ondernemers dragen financieel een deel bij aan de geschenken. Anders was dit keuzeaanbod niet haalbaar geweest. We blijven uiteraard zoeken naar uitbreiding van het keuze-aanbod.

Kan ik ook later dit jaar een keuze maken?

  • Gedurende het hele jaar 2024 kun je een keuze maken. Het kan voorkomen dat een bepaalde waarderingsdag of geschenk niet meer beschikbaar is. Voor de waarderingsdagen geldt: vol is vol. Voor de geschenken geldt dat dat we telkens proberen nieuwe ondernemers bereid te vinden hieraan mee te werken. We verwachten in september weer een paar leuke nieuwe mogelijkheden om aan te kunnen bieden.

Wat wordt het nieuwe keuze-aanbod in september?

  • Dat kunnen we nu nog niet zeggen.

Deze website maakt gebruik van cookies om onze content beter op uw voorkeuren af te kunnen stemmen. Zie ook onze privacy verklaring. Akkoord